fredag 15. mai 2009

Fyllerør på en torsdagskveld

Jada, Sugarmama-konsert igår, og jeg ble horribelt full innen kvelden tok slutt. Sugarmama var akkurat så kule live som jeg hadde sett for meg, ettersom de har veldig kul og catchy rock gående. Det som skilte seg veldig positivt ut for meg, var den sabla fete bassisten, bassgrooven lekte seg mellom gitarakkordene hele veien. I det hele tatt et åpenbart svært samstemt band. Kule greier altså, om jeg ikke sa det hundre ganger allerede. Håper på skive snart, men det ligger jo noen låter på myspace. Også er det konsert igjen snart for den som vil være med på den slags.

Ellers har jeg stort sett hørt på Year Long Disaster idag, som er særdeles kul bluesrock med bassisten fra Karma to Burn (som er fet instrumental stoner), guttungen til gitaristen i The Kinks på gitar og vokal, og en fet trommis. Mye impro og feit jamming innimellom råfete riff, og generelt bare jævla bra rock.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar