onsdag 13. mai 2009

"Sophisticated electronica"

Det lytter tydeligvis en venninnes nye japanske mann på. Men han tipsa meg om Miss Kittin, som var ganske kult, ihvertfall skiva jeg lytta til, med henne og den minst like interessante The Hacker. Skaffa meg skive med henne idag som jeg bare lytta litt til på PK (skaffa samtidig endelig What It Is, og prøvde å høre på A-laget, som alle raver om. Fet nok flow på gutta, men er det helt umulig å oppdrive kule beats i det landet her? Pianosynthmøl av ypperste klasse til kjip bass, hurra), men skal sette meg skikkelig inn i den idag. Jeg trenger mer klunkete dub/elektronika/greier i livet mitt, men jeg finner nesten alltid bare kuk eller sånn liksom-fine og stillferdige greier som Boards of Canada som bare blir kjedelig i lengden. Jeg trenger mer bass og industrielle elementer.

Sånn ellers gløtter jeg fortsatt i postkassa mi etter Lazerwolfs-skiva Get Mad som en i bandet lovte å sende meg no charge, men jeg begynner å lure på om han pulte meg. Uansett spiller de ganske feit og hard rock, som ikke overraskende beveger seg inn i stoner-land.

A propos tungrock, når faen skal folk skjønne at 70-talls psych/blues-gitarer var kult, mens Ozzy-vokal er like gøy som kreft?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar